SHIIIEEET!

Asså de va ett tag sen jag blogga, men jag har inte haft lust för något den senaste tiden..
Men jag va ju oxå på Globen, bara de att jag och Molly va där olika dagar. Men de va såå häftigt!! Sen åkte mamma och mammas kompis Anna hem på söndagen, men då kom farmor ner och vi stannade os Yuri ( farmors syster ) till på tisdagen då vi åkte hem, jag shoppade lite och så :)
Idag hoppade jag, Molly och Stina. Hihi både Stina och Molly ramlade av. Stina gjorde verkligen illa sig, dumma Jagularen!!
Imorgon är de skola i alla fall. SUUURT!! Oj, glömde bort att berätta att jag va med på skolans lan natten mellan torsdag och fredag. Jätte mysigt!! Jag, Dannie och Sabina beslagtog Hedmans säng och i den låg vi hela natten. Med Pär på oss... Sabina somnade men jag, Pär och Hedman kolla film hela natten, sjukt mysigt :) <3
hej dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0