-3

jag hatar norrland. eller nej asså jag hatar kylan. norrland är rätt skönt annars.. men nu! klockan 4 är det kolsvart, -3 grader ute och jag ska rida ut.. usch nej. aldrig igen. får skaffa pannlampa asså. okej om det var varmt liksom men när det är kallt är det bara hemskt. aja. ska sluta klaga nu.
idag hade vi först matte.. sen träslöjd, bild och sist Spanska.
åkte direkt till stallet och red ut med Hanna och Stina. imrogon kommer nog Moa till skolan och stallet också! :D
om ni undrar varför hon inte har bloggat så är det för att hon har varit assjuk. verkligen jättesjuk. så hon har ingen ork att stå upp. SÅ JAG FÅR BLOGGA EFTER TVÅ VECKOR eller nåt, skitdålig på att blogga jag vet men jag ska bättra mig.
Olina sover hos mig på fredag och jag ska sova hos Moa på lördag :))
planerad helg: CHECK
ska dra mig mot duschen och sängen nuu !:) (intressant.) hej då!:D
bild från julias feest :D
coolingarnaa. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0