A S G R Y M H E L G . S E

heej! :D
igår åkte jag från skolan klockan 1 i en liten buss ner till Lidingö! :D hoppade direkt av hos Julia. Där träffade jag Astrid, Marcus, Lollo, sofie och en massa andra. Efter ett tag kom Sara och Febe också! :D
vi typ lekte lekar till halv 2 på natten och jag Marcus, Julia, Sara, Freddie, Ronya och Febe satt uppe lite längre och spelade kort på Julias köksgolv :)) sen somnade jag på golvet :) medans dom andra tittade på TOTORO :D
Så vaknade jag 9 och gick till Hanna så åkte vi till östermalm.
imorgon åker vi hem igeeen.. :( typ asdeppig. vill flytta tillbaka men jag kan inte ha häst här och äääh.
saknar typ alla kompisar. att man har något att göra EXAKT hela tiden. alla affärer.
Julia och jag har bestämt att vi ska ha samma sak igen om typ tre veckor så ser verkligen fram emot det! :D
hej dåå !:D kommer bilder senare från igår ;)
//Molly
(bildlöstinlägg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0