.

Heej.
Igår var jag och Moa uppe till 2 halv 3 kanske? och tittade på Vampire diaries ( töntiga som vi är ) men ÄNDÅ så vaknar jag klockan 9.. när jag har liksom möjlighet att sova längre.
jaja.
idag kommer Charlie och Nelly till stallet. Helt säkert.
Imorgon kommer Karin med sin häst Samba och hoppar med mig här!:D Och den här gången ska hon komma lite tidigare eftersom förra gången så var det så mörkt så det enda man såg var hinderstöden..
Och nu har Libell äntligen fått tillbaka sina broddar!! (woohoo.. ) så nu får vi i alla fall rida ut och på hårdare underlag :)
det kommer nog komma bilder senare och en ny "proffsigare" header ;)
hej då!
// Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0