Globen horseshow 2011

Ser fram emot det riktigt mycket!
imorgon klockan 12? åker vi mot stockholm, hämtar upp Elin på Östra station och åker vidare mot Globen.
Sen kommer Elins pappa på kvällen och hämtar oss och skjutsar hem mig till min farmor där jag soover. eller jag tror det i alla fall om jag itne sover någon annan stans? inget bestämt ännu i alla fall.
Red dressyr i ridhuset i uppehållet i dag i alla fall. Libell kändes väldigt liksom lätt. hon blev inte så stark som hon brukar bli och sprang iväg. För Moa gick det väl bra också! :) Iceman såg jäättefiin ut i alla fall.
hej dåå! :)
/Molly
Saknar sommaren så sjukt mycket. men nej det ska komma snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0