Hemma med Moa och Nelly och snart Charlie

Heej.
sitter i mitt rum med Nelly och Moa. Snart kommer Charlie också.
idag åkte vi till stallet halv 1? och träffade Nelly. sen fick hon provrida Libell lite, medans Moa red för helena.
imorgon kommer ju Karin till Sjöbo med sin häst och då ska jag, hon och Moa hoppa! :D det var säkert en vecka sen jag hoppade..
snart börjar ju skolan också.. gud det orkar jag verkligen inte med! men man får stå ut bara för att överleva till fredagen då jag åker till Lidingö och sover hos Julia med en massa andra! Ska träffa Hanna också :D
då har man något att se fram emot medans man sitter i skolan..
HEJ DÅ :D
//Molly

Kommentarer
Postat av: Elin

Kommer du till Lidingö på fredag eftermiddag då? ;) <3

2011-11-06 @ 00:25:33
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0