Hoppning på schemat

Imorgon ser de ut som att jag ska hoppa. Molly och Karin ska oxå vara med. Idag red jag lektion för Helena i ridhuset, de gick riktigt bra. Jag hittar honom nu. Jag har ju inte berättat att jag har varit i Söderhamn nu under lovet. Jo, jag åkte dit i söndags och kom hem igår. De va verkligen jätte roligt, jag red massa olika hästar och jag träffade härligt folk ;) jag fick sova hos bästaste Mimmi och Hanna. Jag sov hos Hanna två dar och hos Mimmi en, och dom dagarna jag var hos Hanna så va vi på A Huset. De va awsome, träffade verkligen nåra "SPECIELLA" människor. Hanna kommer nog hit nästa helg, så då kommer de biilder.
Jag har väl inte så mycket mer att skriva om nu. Ni kan ju oxå följa min "privata" blogg http://moagadelius.blogg.se/
de fick bli en bild från min och Iceman´s första tävling :'') <3
e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0