SHHHAA SHHHAA!!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag fick bara lust att blogga lite. Så jag kan ju berätta att jag red barbacka i ridhuset idag, det gick ju sådär, han gillar inte direkt när jag sitter barbacka så när jag hoppade upp så bah drog han, men jag höll mig kvar! Jag har ju bah ramlat av en gång på honom, medan Molly typ är 'van' att ramla av såjag de... Men det gick bra, i ridningen oxå. Jag galopperade inget eftersom jag aldrig har gjort de barbacka och han va lite jobbig idag oxå, så jag skulle nog ha åkt om jag hade galopperat kände jag..
Men som vi skrev så va vi på Breaking Dawn, och den va såå bra asså!! Kommer vilja se den flera gånger till och de kommer jag förmodligen göra oxå!! ;)
Jag har typ hört från min fader tror jag att Taylor Lautner har gjort en ny film som han är huvudroll i, så den måste jag ju se!! :DDDD
KOLLA MAGEN PÅ JACOB ELLER TAYLOR ASSÅ!!! AAAAAHHHHHH!!!!!

// MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0