Söndag

Heeej! :D
hoppade för Ulrika idag, gick väl sådär. Libell var inte på sitt bästa humör och inte jag heller.. men vi kom över allt i alla fall! Har bunkrat upp framför Plain Jane och hjälper mina föräldrar med deras jobb! 250 kr på typ 2 timmar :D sparar så mycket som jag bara kan nu inför USA. längtar aaaasmycket. bara fyra veckor kvar!! och efter USA ska nog jag Julia och några andra ses på typ nyårsafton eller något? jag vet inte riktigt än. Imorgon ska jag hopapa igen men då i ridgruppen. blir nog lite lägre och mer tänka på vägen och så. får se hur det går då :)
ser verkligen fram emot tävlingarna i vår. astaggad. Ska träna hela vintern för Sara, så får vi hoppas på att det bara går bättre och bättre :)
Hej dåå /Molly
Glömde säga grattis på bloggen till dig igår. Men nu gör jag det. Grattis älskade du <3 om det bara fanns något sätt att få tillbaka dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0